H.G. Wells: The Invisible Man
The H.G. Wells classic gets an injection of action, mystery and suspense, as the Invisible Man joins forces with British intelligence to fight against those who threaten Great Britain.
A disfigured tycoon tells Peter he wants to become invisible, but his motives have political implications.
A car accident leads to Peter's existence being revealed to the public; Sally's friend uncovers her stepfather's murderous plot.
An actress becomes the target of a blackmailer after accidentally causing the death of a homeless man.