Hidden: First Born
Viveca Eldh leaves Jonas at Wittsatra, an old asylum; Rebecka vanishes as identities and forces converge in Stockholm.
Jonas learns that he is a man with extraordinary powers; Eldh claims Jonas is in danger and persuades him to flee.