Hillsong: A Megachurch Exposed
Dive into the alleged exploitation, abuse and cover-ups at the star-studded Hillsong megachurch founded by Brian Houston.
Welcome Home
The strategic rise of Hillsong church catapults it from the small towns of Australia to the bright lights of NYC, but news of a high-profile scandal threatens the popularity the church has enjoyed in the US at the hands of celebrity pastor Carl Lentz.
Founder Brian Houston goes to great lengths to minimize and silence allegations of sexual assault, cult-like tendencies and child sex crimes against the church. As the scandal deepens, it appears he will do anything to protect the Hillsong brand.
The Newest Revelations
A wave of explosive new claims and disclosures surrounding Hillsong and founder Brian Houston exposes darker depths to the ongoing controversy.