Hollywood Cycle
Welcome to Hollywood Cycle
In the season premiere, love is in the air between trainee Shannon and instructor Aaron. But when Nichelle learns about Sarafina’s stripper career, the two girls get into a catfight at a Cycle House Anniversary party.
Circle Of Thrust
Adam and Lara offer Aaron the Head Instructor position at the soon-to-be-opened Santa Monica locations but don't consult with Nichelle first, which causes a sibling rift.
Shannon learns that Aaron's womanizing ways may still exist; Brandon's history with Nick is revealed.
Nichelle receives a lucrative offer from a fitness investor; Brandon looks to make a big move at Cycle House.
When Sarafina and Chad notice the convenient timing of Shannon's relationship, they start to question whether she now has an unfair advantage.
Find out who makes it through as Cycle House's new instructor, leaving one unhappy trainee to seek revenge; Nichelle is pushed to the limit when Adam & Lara once again ignore her input.