Splash
After training with professional divers for weeks, five celebrities face their fears as they flip and twist into the pool.
The second half of the celebrity contestants dive into the pool.
The eight remaining celebrities pair up for partner dives; a contestant from the bottom-scoring duo is eliminated.
The remaining celebrities compete; the celebrity with the lowest score is eliminated.
The remaining celebrities compete; the two celebrities with the lowest scores face each other in a dive-off.
Each celebrity performs a synchronized dive with junior diving champions; a hard landing results in a black eye; a celebrity is eliminated.