Honey and Clover
I Felt Left Out When I Saw Hagu’s Work
Takemoto and Mayama soon discover Hagu's artistic talents; they, as well as Hagu, discover Morita's website which contains a collection of pictures featuring Hagu; Hagu gets upset and throws random objects at Morita, which included her wish list.