Hoops Passport
Lethal Shooter in Atlanta
They say Atlanta influences everything. Basketball players Chris Matthews, aka Lethal Shooter, and Chloe Pavlech check in with the men and women shaping hoops and fashion in the city that’s surging.
Washington DC
Lethal Shooter and Chloe Pavlech make a homecoming trip to Washington DC, a region that shaped them. They meet up with streetball legend Baby Shaq and a cast of personalities who move DC.
Lethal Shooter and Chloe Pavlech take a trip to the mecca of women’s basketball. While the men’s game gets more attention in NYC, the women have built a hoops culture that stands out nationally.