Travis Kelce: Sharp, Sturdy, Swift
Blessed with God-given talent, genes and mentality, Travis Kelce forged his name in the annals of American sporting achievements. As his life takes on another twist in the form of T. Swift, we take a look back at the journey of one of NFL's greats.