Hot Wheels: Monster Trucks Island
Things are getting messy on Monster Trucks Island; the Hot Wheels Monster Trucks are battling it out to be number one and win the Monster Trucks Island Cup.
Round 2; the Monster Trucks have found the cup, but the roaring rumbles and a giant pool of slime are in the way.
Round 3, It's a race to the top, but to get there, the Monster Trucks have to get past the Chompin' Mega Wrex.
To win the Champion's Cup, the Monster Trucks have to face their biggest foe yet; a T-Rex whose bite is as big as its bones.
Things are about to get Messy; the Monster Trucks have to avoid the slime at all costs, but only Gunkster isn't afraid to get his wheels dirty.