Hot Wheels: Ultimate Challenge
Contestants compete to transform cars from their past into life-sized Hot Wheels of their dreams.
Cyber Slicker vs. Power Charged
Terry Crews guest judges as two superfans transform vehicles into Hot WheelsTM showstoppers.