House of Knives
Welcome to the House of Knives
Six chefs create dishes using a signature ingredient in hopes of taking the throne as the first ruler of the game and avoiding banishment.
The chefs are challenged to create layered dishes in hopes of earning control of the game. One contender takes a sweet risk in order to stand out.
The intensity is sky high as the chefs cook handheld dishes to survive a surprise twist of potential double elimination.