Last Bite Hotel
The six remaining chefs team up to create a steak feast for VIP guest Poppy O'Toole, but one team doesn't have any steak and the other lacks potatoes.
Tituss Burgess asks the remaining five chefs to create a noodle dish for VIP guest and Iron Chef Michael Symon; the bottom two chefs face off in a sudden-death round highlighting the humble pickled egg.
Tituss Burgess welcomes VIP guests Esther Choi and Judy Joo, who request something spicy for dinner from the remaining four chefs; the chefs must use even more of their precious resources to make something icy cool for the guests.
Three chefs remain as host Tituss Burgess welcomes VIP guest Andrew Zimmern for a late check-in.