How I Caught the Killer
Kicked To Death
In May 2001, a gang of youths brutally attacked a pair of brothers, leading to the death of Christopher Donovan and a meticulous police investigation that convicted three of its members.
After the body of Gergana Prodanova is found in a suitcase by a railway embankment in Exeter, police investigators find themselves pursuing a killer with only CCTV evidence to go on.