I Am Groot
Baby Groot is a mischievous toddler who is growing up and getting into trouble among the stars as a member of the superhero team, Guardians of the Galaxy.
Groot's First Steps
Baby Groot is finally ready to try taking his first steps out of his pot, only to learn he has to walk before he runs.
The Little Guy
Groot discovers a miniature civilization that believes the tree toddler is their hero.
Groot investigates a spooky noise that's been haunting the Quadrant, which leads to a dance-off.
Groot's attempts at using bath toys, candles and bath bombs lead to a leafy mess of epic proportions; after his leaves grow to bushy-like proportions, Groot decides to take his haircut into his own hands and get inventive with his new hairdo.
Groot sets out to paint a family portrait of himself and the Guardians, only to discover just how messy the artistic process can be.
Groot stumbles across a strange egg, adopting the little creature that emerges as his own.