Starring Michaela Strachan, Steve Backshall
Unravel cool ice age secrets with naturalist Steve Backshall and wildlife TV host Michaela Strachan. Look at the rise of megabeasts like the woolly mammoth, the war between Neanderthals and Homo sapiens, and the chilling effect of global warming.