Yumeko Onodera (Omasa Aya), a successful professional, faces romantic turmoil after a painful breakup and workplace betrayal. Her lingering feelings for her high school love, Nozomi Jinguji (Sato Taiki), are reignited when she meets Murase Hikaru (Sato Taiki), who bears an uncanny resemblance to Nozomi. Intrigued and obsessed, Yumeko proposes a "contract relationship" where she can call him by her former love's name. As she becomes entangled with this mysterious man, she must navigate the complex emotions of her past and present, wondering if this unusual arrangement will lead to genuine love or devastating heartbreak. This is a 2022 Japanese drama series produced by Han Choru and Hideki Hori.