Impossible Engineering
The extraordinary feats of modern-day engineering and the pioneers who changed the world.
The skinniest skyscraper in the world will soon become New York's third-tallest building; using an innovative, gravity-defying design, the colossal megastructure breaks all the rules of engineering.