Sci Fi Science: Physics of the Impossible
How to Explore the Universe
Dr. Michio Kaku reveals how man could one day build a warp drive which would allow exploration of the universe.
Travel to a Parallel Universe
Dr. Michio Kaku reveals how future civilizations could build a machine to reach a parallel universe.
Dr. Michio Kaku draws up blueprints to show how a planet-destroying ray could work.