Genius by Stephen Hawking
In each of six episodes, renowned scientist Stephen Hawking presents three ordinary people with a series of physical and mental challenges to show them how to think like a genius.
Stephen Hawking prompts three people to think like philosophers as well as scientists as they assess why humans exist.
Stephen Hawking leads three people on a journey of discovery featuring racing cars, ice skaters, balloons and running tracks.