NOVA Wonders
What Are Animals Saying?
Clues reveal how animals talk to each other, from spider thumps and mice mating songs to signals among the chimps.
What's Living in You?
Non-human bacteria, viruses and fungi live in and on humans, making the body like an ecosystem for trillions of microbes.
Artificially intelligent machines influence everyday life, from interpreting emotions to acting as personal assistants.