In the Kitchen With Harry Hamlin
Harry may be the King of Bolognese in his household, but Renee's got a new twist on her uncle's famous recipe; can Harry win guests Lisa Rinna and Bobby Moynihan over with the tip Chuck Woolery gave him.
Harry and Renee welcome Ted Danson, Mary Steenburgen, and Dean Norris to their kitchen, where they whip up a quick and easy dinner that Harry lovingly refers to as "linoleum chicken."
Harry invites his costars Jen Richards and Tongayi Chirisa over for a festive cookout featuring Renee's mouthwatering grilled lamb chops and a magical music-filled sunset by the fire.
Harry's vegan risotto is anything but bland, thanks to his unique spice mix that Renee calls a Clash of the Spices; friend and Hollywood actor, Ed Begley Jr., stops by for this veggie-themed brunch.
Actor Harry Hamlin and his niece and classically trained chef Renee Guilbault cook a holiday feast for the whole family; featuring Lisa Rinna, Kenny G, and more.