Indian Matchmaking
Slim, Trim and Educated
Sima meets three unlucky-in-love clients, including a stubborn Houston lawyer, a picky Mumbai bachelor and a misunderstood New Jersery event planner.
Just Find Me Someone!
Nadia and Aparna's dates have mixed results; friends and family members gets honest with Pradhyuman; Sima consults a face reader for clarity on her clients.
A setback with Vinay makes Nadia feel discouraged; Sima offers two more prospects to Aparna; feeling the pressure, Pradhyuman finally goes on a date.
Nadia goes on a promising date; Pradhyuman sees a life coach; Sima sends Aparna to an astrologer; she seeks a cultural match for guidance counselor Vyasar.
Pradhyuman goes on a date with a model; as Aparna's luck seems to turn, Vyasar hits a snag; Akshay's mother insists he marry within the year.
Vyasar and Rashi bond; as Akshay rejects more than 5 dozen matches, Preeti gives him an ultimatum; progressive Ankita looks for an equal partner.