Miss Advised
Old Flames and New Beginnings
When an old flame comes to town, Julia has trouble following her own rules; Emily's happily married brother comes to visit.
Breaking All the Rules
Julia's first date in Los Angeles falls flat, but she hopes her luck will change with a basketball player; Amy dates a younger man; Emily goes on a date with one of her radio show guests.
Amy goes on a blind date set up by a friend; Julie works with a love coach to eliminate bad habits; Emily goes on a date with her fifth grade crush.
Emily winds up with more than she bargained for when she interviews a polyamorous expert; Julia visits a witch to help her improve her dating; Amy gives Lewis a piece of her mind.