Infested!
Spiders, Snakes and Ants
A woman falls ill after being bitten by one of the thousands of spiders in her new home.
A family battles against an invasion of cockroaches; millions of mice invade an Australian town.
A family goes to war against cockroaches; a single mother battles filthy rodents running through her home; a family discovers their new home is overrun by bats.
A farmer fights against an invasion of deadly spiders; a family tries to get rid of bed bugs.