Venom Hunters
Liquid Gold
With demand for snake venom at an all time high and critical to life saving medical research, venom hunters travel to the ends of the earth risking their lives in pursuit of saving others.
The Minefield
Tim's team is lost in the swamp while tracking Copperheads; Ed and Justin struggle with a strike-happy Eastern Diamondback; a Coastal Taipan nearly takes Brian's life.
Frustrations mount, tempers flare and teamwork is tested; on the hunt for the snake that nearly ended his life, Venom Hunter Tim Fitzer pushes his team to the very edge; as darkness falls over the dense Texas forest, disaster strikes.
Fatigue and injury create challenges for Tim and Ed's venom business; two new hunters face unique challenges while on a life-saving mission.
All four teams are back for the final hunt of the season; Tim courts death in Georgia; Ed and Dan have questions to answer; Brian and Chewy are back for a final definitive hunt.