Rattlesnake Republic
An island is rumored to be loaded with rattlers; Jackie Bibby ventures into an unexplored cave.
Eric's error leaves the Timaeuses stranded in a diamondback-filled desert; Robert and Shawn battle the odds; Jackie goes hunting with a 95-year-old woman.
Jackie attempts a dangerous stunt; Robert is distracted by an attractive hunting companion; Eric and Rick get lost in an underground cave.
Rival snake wranglers invade Riley's hunting grounds; Shawn is convinced to invest in heavy equipment; visiting city slickers represent a financial opportunity.