The Savage Line
Experienced outdoorsmen, Cory Valdes, Jason Lesmiester, Rob Hardy, and Puma Ghostwalker work to protect the lives of men and women working on the edges of society, keeping them safe from the dangers of the wilderness and it's inhabitants.