Ink Master: Grudge Match
Run Your Machine, Not Your Mouth
Season 12 rivals Alexis Kovacs and Ash Mann look to settle unfinished business, while Master Anthony Michaels tries to tame the trash-talking winner of Season 10, Josh Payne.
Targeted
It's predator versus prey when two epic "Ink Master" feuds come to a head; Angel Rose fights back against her Season 11 thorn, Jimmy Snaz; Season 10's Sparks returns to burn competitor Jason Elliott.
Cam Pohl seeks revenge after being stabbed in the back by Pon in Season 12, and Season 11 rivals Kyle Mackenzie and Tim Stafford put their versatility to the test.
Egos collide when Season 9's Dane Smith calls out Ink Master veteran Christian Buckingham to prove that talent knows no age, and Jeremy Brown battles coach Steve Tefft for respect.
Fuelled by bad blood, Sirvone Smith battles the relentless Tuff Tito, and new school legends Jime Litwalk and Craig Foster get the match they wanted.
Season 11's funny fashionistas Tiara Gordon and Oba Jackson return to face off, and dropout Sketchy Lawyer takes on traitor Mike McAskill.