Project Runway Canada
The designers kick off the day with a surprise visit from Coco and a throwback tribute to Fashion Television legend Jeanne Beker.
The runway is cleared for takeoff in the season premiere as the designers tackle a two-day denim challenge.
The designers visit Toronto’s Casa Loma to create bold eveningwear for L’Oréal Paris Influencers.
The designers head to TMU’s Design and Technology Lab to create futuristic looks for the year 2125.
The designers take on a Joe Fresh challenge, where each is assigned a timeless wardrobe staple to inspire a transformative look.
In a high-stakes pairs challenge, the designers create bold looks using only Cashmere bathroom tissue, with one designer from each duo safe.