Launch My Line
Fashion Forward
Sally Lohan shows the designers how trends are set; designers seek inspiration from Venice Beach.
The designers are taken to an art gallery to find inspiration for asymmetrical evening wear.
Lady Gaga stops by to inspire the designers; teams must create an avant-garde outfit.
The teams must make a distressed garment for their lines, using competitors as inspiration.