In/Spectre
To the supernatural, Kotoko is a goddess and a paranormal problem solver. But not all spectral beings feel the same about her crush, Kuro, a college student with the power of regeneration. When the mortal and the supernatural collide, Kotoko and Kuro must battle and deduce their way to peace, both on earth and beyond.
Kotoko realizes that Steel Lady Nanase is only alive from people's imaginations.