Interior Therapy with Jeff Lewis
Almost Perfect
Construction mishaps make things difficult for Jeff while renovating Felice Steinbeck and her husband Michael's master suite.
Alex and Tiffany are fighting about Alex refusing to update his aunt's home and Jeff and Jenni find deeper issues.
Terri Golden needs help with her husband's bachelor pad and the tensions it stirs.