Million Dollar Listing Los Angeles
In Hollywood, newly single agent Shannon McLeod tries to sell her ex-fiance's house without ruining their relationship; in Malibu, new agent Madison Hildebrand tries to get top dollar for a dream estate in disrepair.
Co-Listers Can't Be Choosers
In Malibu, condo queen Lydia Simon tries to get top dollar for a beachfront condo before her wedding; Lydia needs to sell the condo and make it to the altar on time; in Hollywood, married agents Dia and Ray deal with a desperate divorcee.
In Hollywood, super agents Dia and Ray contend with a frustrated homeowner who decided to leave the country when George Bush was elected to a second term; in Malibu, smooth-talking agent Scotty Brown tries to get top dollar for a stubborn socialite.
In Malibu, Chris Cortazzo wants top dollar for his hot new beach house; his protege, Madison Hildebrand, thinks he has the perfect clients; in Hollywood, Michael Wegmann tries to deal with a reluctant seller with a wife who's eager to move on.