Introduction of the Princess
Jing begins his bloody coup; the emperor has been poisoned, and Princess Fuya struggles to save his life.
Xiangyun tells Lian Cheng that Fuya is dead, and then tries to kill Fuya; Qiyou agrees to train Fuya to avenge her parents' deaths.