My Star Bride
Zhong Pei Pei and Zhang Da Qian run a dating agency; they arrange a marriage for Mei Fang Cao, but face family issues.
Zhong family brings Shi Jie home, with Fang Cao caring for him; Fang Cao searches for her abducted sister in Singapore.
Fang Cao lies about caregiving experience to help Shi Jie, but Xiu Qin and Shi Jie reject her offers.
Fang Cao sees Wen Hua's photo online; Shi Ming admits he posted it because he was worried about her safety; he then goes to search for Wen Hua.