Invisible Killers
Influenza
Influenza delves into the astonishing history and impact of this constantly evolving virus, which is often tragically underestimated as merely a cousin to the common cold. The episode explores the ongoing threat it poses and the complex science behind it.
Examining the 2014 Ebola outbreak, putting a spotlight on the slow global response that contributed to its status as the deadliest outbreak on record.