A young dungeon-worker in Orario is unaware of his appeal to females, both mortal and immortal.
Adventurer
After being told to save a female adventurer from a monster, Bell Cranel is actually the one needing to be saved.
Lili pressures Bell further into the dungeon, but those who care for Bell are concerned.