Island Life
Settling Down in Key Largo
A family makes the move from harsh Midwest winters to the tropical winds of Key Largo, FL.
A young family jumps at the chance to move from icy Minnesota to the San Juan Islands, Washington.
A couple who grew up vacationing on Mount Desert Island, Maine, return there to make a new life.