Jeremy Wade's Dark Waters
Italy's Lake Monster
Fisherman and adventurer Jeremy Wade travels to Lake Garda in northern Italy to investigate a 16th-century monster fish.
Fisherman and adventurer Jeremy Wade travels to Alaska to discover what has happened to the king salmon.
Jeremy heads to Australia to investigate a terrifying underwater attack by a six-foot beast in a remote Outback river.
Jeremy Wade sets out to investigate reports of strange, alien species around the Aleutian Islands.
Something is wiping out the fish in Australia's Fitzroy River, and Jeremy is determined to discover the cause.