Jesse James: Outlaw Garage
Jesse James tests his employees by challenging them to rebuild a 1932 Ford Roadster in only a month.
Jesse finally reveals who the Model A Roadster is for, energizing the team to make the deadline.
Jesse's crew is transforming a classic El Camino into a bulletproof cartel drug runner for a movie.
Jesse gets the chance to build a first of its kind ride-along racer for the new Austin F1 track.