Texas Car Wars
Flip or Flop
The garages test their flipping luck with an abandoned Packard, a '66 Mustang and more.
The garages battle it out over a '64 Mercury Comet Caliente, a 1995 Jeep Wrangler and more.
The car flippers are back at auction checking out a 1961 Ford Country Sedan, a 1956 Studebaker President, and a 1952 Chevy Bel Air.
A 1968 El Camino reignites some brotherly love for Frank; Beep and Holley disagree over how to flip a 1976 Corvette Sting Ray.