Jimmy Deville: Extreme Engineer
Extreme engineer-inventor Jimmy de Ville is on a mission to hunt down an awesome range of rare and iconic engines in strange, epic locations, and maximise their ultimate capabilities in specially-created vehicles.
VW Beetle Engine
Jimmy de Ville travels to the largest city in the south of Brazil in search of the legendary engine that powers the world's bestselling car.
FSO Syrena Engine
Jimmy de Ville heads to Warsaw, Poland in search of the legendary engine that powers a communist-era car.
Extreme engineer Jimmy de Ville heads to the capital of India to find the engine that powers the world's longest running production motorcycle.
Extreme engineer Jimmy de Ville is in the UK on the hunt for the legendary engine that powers military jets across the globe.
Jimmy heads to Sweden on the hunt for the fabled five cylinders, turbocharged engine that powered the world's fastest automatic estate car - the Volvo 850 T5R.