Jodie Marsh On...
Jodie Marsh will be immersing herself into the undercover worlds of vice and steroid use in two new specials for TLC. As a dancer she was often offered, and declined, ‘cash for extras’, and as a natural bodybuilder she has resisted steroids. Jodie wants to see for herself what could have been had she accepted.
Jodie – who had a nose job age 16 and breast implants at the age of 29 – explores what is motivating ever-greater numbers to go under the knife and why so many people reverse it.
The happily single star - who once got married as part of a TV show - meets people who have signed up to an international dating agency and explores their motives.
Jodie investigates this sensitive issue and offers an insight into living life outside of the sexually active, and how abstinence can often open your eyes to true beauty.