Smile
Reconstruction or Relapse?
After being born with a genetic disorder that affected her smile, a college student looks forward to holding her head up high; a former addict worries that massive dental surgery will jeopardize his sobriety.
The Face of Fear
An aspiring beautician's fear of dentists keeps her from getting her smile fixed; an actress prepares to take the stage after confronting years of shame over her rotting teeth.
After stepping into the mother role for her nine siblings, a woman neglects her teeth for years; a new mother wants to return to the workforce with a new smile.
A woman seeks closure from the brutal attack that stole her smile and almost cost her life; a single mother wants to teach her daughters to live a life filled with self-esteem.
A man's life goes off the rails after his front tooth is knocked out; a woman is ready to free herself from years of pain and humiliation over her teeth.
A woman who hopes to start a family must first deal with the infection coursing through her body; an extreme athlete who always put his family first wants to take care of a problem that has haunted him for years.