Quarter Ton Teen
Breia Jenae
Due to constant bullying, Breia mostly keeps to herself and avoids trying to make friends.
At 17, Tommy is nearly 700lbs. His parents have to do almost everything for him due to his size.
Winter's dad, Daniel, is over 600 pounds and fears he's contributing to her unhealthy habits.