Kagagi
Matthew Carver, is a 16-year-old Algonquin boy who’s destined to become the super-hero Kagagi.
Matt must undergo a ritual to seal his commitment to the role of Kagagi, or lose his powers forever.
By not paying closer attention to his instructions and respecting the "old ways" of his heritage, Matt ends up putting Wisakedjak in serious danger when they battle an enemy together.