Kandi Koated Nights
Tameka Cottle & Monique Samuels
Kandi Burruss and her co-host Yamaneika Saunders host guests Tameka Tiny Cottle and Monique Samuels to discuss a variety of topics surrounding relationships, dating and pop culture.
Kandi and her co-host Niki Nicole welcome Empire's Jussie Smollet to discuss various topics surrounding relationships, dating and pop culture.