Killer Kids
Redemption; Salt in the Wounds
The lives of the Swartz parents come to an end when one of their adoptive sons unexpectedly goes on a homicidal rampage; two teenage siblings seek revenge by going on a brutal killing spree in a Nevada trailer park.
A girl goes missing, and the perpetrator turns out to be a 15-year-old thrill killer; a teenager poisons her grandmother with no apparent reason.
A sibling rivalry causes Ronald Salazar to become a killer; police chase a young serial killer.
Two teenage boys plan a copycat murder spree based on the "Scream" film franchise; a four-year-old is found dead.