Killision Course
Money Problems
A path to murder ignites after Faye befriends a mysterious woman, leaving the viewer guessing until the very end who is the predator and who is the prey.
Friendship and Betrayal
A young woman from a troubled past falls for a man who offers her the stability she needs. After they start a home together their new neighbors drive a wedge between them. Jealousy, secrets and lies lead to a shocking murder.
A vivacious young woman escapes to a small town and befriends an emotionally scarred woman, whose possessive best friend becomes very jealous; the addition of a handsome stranger starts a chain of events that ends in murder.