Kim's Convenience
KIM'S CONVENIENCE is the funny, heartfelt story of The Kims, a Korean-Canadian family, running a convenience store in downtown Toronto.
Jung draws the wrong kind of attention from his boss when he gives Kimchee a Korean wedgie at work. Mr. Kim commissions Janet's friend Gerald to take his photo instead of asking Janet.
Mr. Kim disciplines Janet’s professor’s kid, with unexpected results for Janet. Jung discovers that Kimchee has found a questionable way to make extra money.